Tuesday, November 08, 2011

ကခ်င္ျပည္နယ္ ဖါးကန္႔ ေက်ာက္စိမ္း ေတာင္ျဖစ္ပါတယ္.. ျပည္သူမခ်မ္းသာ .. သူစိမ္း ခ်မ္းသာ..

Monday, November 8, 2011

ကခ်င္ျပည္နယ္ ဖါးကန္႔ ေက်ာက္စိမ္းေတာင္ကို ၾကည့္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ ၾကပါစို႔... သနားစရာ ျဖစ္ေနပါၿပီ... ဝန္ေပါင္ တို႔ရယ္.. ဘယ္သူ႔တာဝန္လဲ...?
ဆက္လက္ၾကည့္ရႈရန္...




ေတြ႔လိုက္တုိင္း က်ေနာ့္ရင္ထဲမွာ မ်က္ရည္ က်မိပါတယ္.... ေဒသခံ ေက်းရြာသားမ်ား ဘယ္ေလာက္ ခံစားမယ္ ဆိုတာကို က်ေနာ္ နားလည္ပါတယ္... ေအာ္..မတည္ၿမဲတဲ့ ကမာၻ ေလာကပါလား...ေလာဘ ေဒါသ..ေမာဟ....






အျမန္ျပန္လာပါေတာ့ အမိရယ္ အဖရယ္.. က်ေနာ့္မ်က္ရည္ သုတ္လို႔ မကုန္ေတာ့ပါဘူး...















က်ေနာ္တို႔ ငယ္ငယ္တုန္းက အင္မတန္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ မက္ေမာစြာ ကစားေနခဲ့ ၾကတဲ့ ဖါးကန္႔ေတာင္ေလးပါ.. ယခုေတာ့လည္း... မယံုႏိုင္စရာ .. ငရဲ တြင္း က်ေနတာ ဘဲ...



ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေလးရယ္... ဘယ္လိုျဖစ္ရတာတုန္း... က်ေနာ္မရွိတဲ့ ... အေတာအတြင္းမွာ...ဘယ္သူေတြ လာႏွိပ္စက္ထားတာလဲ...သူငယ္ခ်င္းရယ္.... က်ေနာ္ အရမ္း ငိုခ်င္လာၿပီ... ရင္နာလိုက္တာ...







0 comments: