Monday, August 15, 2011

K.I.A ႏွင့္ စစ္တပ္ တိုက္ပဲြျဖစ္


မေန႔ ဩဂုတ္လ ၁၄ ရက္ ညေနပိုင္းမွာ ကခ်င္ျပည္နယ္ ဖါးကန္႔ဘက္၊ နမ္ယာ ( Namya ) ေက်းရြာ အနီးတြင္ K.I.A တပ္ရင္း ၆ ကေနမွ ခ်ီတက္ စစ္ေၾကာင္းထိုးလာတဲ့ စစ္တပ္ကို တိုက္ခိုက္ခဲ့ေၾကာင္း၊ စစ္တပ္ဘက္မွ အနည္းဆံုး ၄ ဦး က်ဆံုးသြားေၾကာင္း ေက်းရြာႏွင့္ နီးစပ္သူမ်ားမွ သတင္းေပးပို႔လာပါတယ္။ ထို႔အတူ လိုင္ဇာ ဘက္မွာရွိတဲ့ ေက်းရြာမ်ားအနီးတဝိုက္တြင္လဲ တိုက္ပဲြမ်ား ျဖစ္ပြားေနေၾကာင္း ရပ္ကြက္ႏွင့္ နီးစပ္သူမ်ားမွ သတင္းေပးပို႔ လာပါတယ္။ တိုက္ပြဲဟာ ဆက္လက္ျဖစ္ပြား ေနမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းကို K.I.A မွ တာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာျပလာပါတယ္။ သူဆက္ရွင္းျပရာမွာ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ရပိုင္ခြင့္ (သို႔) က်ေနာ္တို႔ (ကခ်င္) ရဲ႕ ႏိုင္ငံကို မရမခ်င္းေတာ့ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကခ်င္လူထုေတြလည္း က်ေနာ္တို႔ကို အားေပးတယ္၊ ေထာက္ခံတယ္ က်ေနာ္တို႔ဟာလည္း ျပည္သူလူထုႏွင့္ အၿမဲမကြာ ရွိေနမွာျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ရပ္တည္ေနတာဟာ ျပည္သူလူထု ( ကခ်င္) အတြက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ စစ္အာဏာရွင္ေတြဟာ သူတို႔ လုပ္လာၾကပါလိမ့္မယ္.. ကခ်င္ျပည္သူေတြကို မလုပ္မေနရ နည္းႏွင့္ K.I.A ကို ဆန္႔က်င္ေၾကာင္း ၊ မလိုလားေၾကာင္း ေတြကို စစ္တပ္က လုပ္ခိုင္းလာမွာေတာ့လံုးဝ ေသခ်ာေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကခ်င္ျပည္သူေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ကို အားကိုးတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္တို႔အသိဆံုးပါ။ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ပန္းတိုင္ ေရာက္ေအာင္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခ်စ္ခင္ေလးစားေသာ ကခ်င္ျပည္သူေတြအေပါင္းတို႔ က်ေနာ္တို႔အစြမ္းကုန္ လုပ္ေဆာင္ႀကိဳးစားသြားမွာပါ။ အေရးႀကီးတာက က်ေနာ္တို႔ ( K.I.A ) ႏွင့္ လက္တဲြဖို႔ဟာ အင္မတန္အေရးႀကီးပါတယ္။

0 comments: