Saturday, August 06, 2011

K.I.A စစ္ဌာနခ်ဳပ္ လိုင္ဇာ ဟာ K.I.A ရဲ႕အဓိကအခ်က္အခ်ာျဖစ္ေနၿပီလား...?

 K.I.A စစ္ဌာနခ်ဳပ္ လိုင္ဇာၿမိဳ႕

ကခ်င္ျပည္နယ္ K.I.A စစ္ဌာနခ်ဳပ္ျဖစ္တဲ့ လိုင္ဇာၿမိဳ႕ဟာ K.I.A ရဲ႕ အဓိက အခ်က္အခ်ာ ျဖစ္ေနၿပီလား ဆိုတာကို လူတိုင္းဟာ စိတ္ဝင္စားေန ၾကပါတယ္...။ “ ဒါဟာ က်ေနာ္တို႔ K.I.A ရဲ႕ အဓိက အခ်က္အခ်ာလို႔လဲ ေျပာလို႔ရသလို ဒီေနရာဟာ မရွိမျဖစ္ေနရာ တစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔အတြက္ ဒီေနရာဟာ အေရးႀကီးသလို ဒီထက္အေရးႀကီးတဲ့ ေနရာေတြ အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ အဲ့ဒီ ေနရာေတြကိုေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ ဘယ္သူမွ မသိၾကပါဘူး..။ ႏွစ္ေပါင္းလည္း မနည္းေတာ့တဲ့ ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္...။ ဘာပဲေျပာေျပာ က်ေနာ္တို႔ဟာ ကိုယ့္ႏိုင္ငံကို ကုိယ္ရေအာင္ေတာ့ ယူရမွာဘဲ...။ လူဆိုတာ ေမြးဖြားလာ ကတည္းက လူ႔အခြင့္အေရးဆိုတာ ရွိၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္..။ ဆင္းရဲ ခ်မ္းသာမေရြး ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ ရွိရပါမယ္..။ ဒါေပမယ့္ အခုခ်ိန္ထိေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကခ်င္လူမ်ဳိးေတြ သာမက ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေနထိုင္ၾကတဲ့ လူတိုင္းဟာ ဒီအခြင့္အေရးကို မရရွိၾကပါဘူး..။ Not philanthropy but rights. လူလူခ်င္း စာနာ သနားျခင္း မဟုတ္ပါဘူး၊ လူ႔အခြင့္အေရးကို ေျပာတာပါ။ လူလူခ်င္း စာနာသနားဖို႔ က်ေနာ္ ေျပာေနတာ မဟုတ္ပါ... ကိုယ့္ရပိုင္ခြင့္ကို ကိုယ္အျပည့္အဝ ရခ်င္လို႔ေျပာေနတာသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာပဲေျပာေျပာ က်ေနာ္တို႔ K.I.O/ K.I.A ဟာ ကခ်င္ျပည္သူေတြ လိုခ်င္ေနတဲ့ ကခ်င္တိုင္းျပည္ဆီသို႔ မရရတဲ့နည္းနဲ႔ ေခၚေဆာင္ သြားမွာပါ..။ ဒါဟာက်ေနာ္တို႔ရဲ႕ အႀကီးမားဆံုးေသာ ရည္မွန္းခ်က္ တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္..။ I hate no one but I hate only injustice.” 

W.P Moses

0 comments: